Duke Nukem : du nouveau (enfin presque)

Ah oui tiens…est-ce que lui au moins il a des arguments, des trucs pour nous faire saliver genre half life 2?
"Ah ba non bien sur c’est la surprise"
Ben voyons…

far cry ce qui est cool c’est lenvironnement. Une ile paradisiaque ca change des endroits medievaux ou futuristes d’une bonne partie des fps. Sinon dans le jeu lui meme heu y’a pas l’ia des ennemis qui est un peu evolué ?

duke nukem forever, c’est la deconne et l’interaction avec l’environnement qui en fait un titre a part. Duke continuera d’etre sarcastique avec ce qu’il y a autour de lui et on lui demandera encore de sauver le monde. vous vous souvenez plus de la video d’un e3 ou un soldat lui disait “qu’est-ce que tu viens faire ici ? sauver le monde comme d’hab ?”

et half-life ces points forts c’est le multijoueur copié collé de half life (vous jouez a un mod half life ? venez sous half life 2, c le meme jeu mais avec un autre moteur) et sa campagne solo tres bien foutue avec un chouette moteur
Ce message a été édité par Tbf le 09/06/2004

Tient, voilà la demande d’embauche de 3DRealms.
Un petit quote:

Job requirements: [ul]
[li]Unreal / UnrealEd experience is a huge plus. You will need to learn our rendering, lighting and game play trigger systems, but placing brushes is similar. [/li][li]Ability to construct level geometry, as well as texture and light it to reasonable aesthetic standards. [/li][li]Ability to add game play, AI, scripted events. [/li][li]Do all the above while maintaining frame rate and within technical constraints. [/li][li]Technical knowledge and thinking. You will deal more with technology than you will with art. [/li][li]You will not create art assets for your levels. [/li][li]Ability to design missions, analyze what’s fun about games and mold all that into an experience. [/li][li]Prior game development experience with a first person shooter is a very strong plus, but not required. But we’re working on an FPS, so it would be nice if you were a fan and knowledgeable of the genre. [/li][li]This is a full-time position with relocation to Garland, Texas (suburb of Dallas), USA.[/li][/ul] Bon c’est moi ou ils demandent quelqu’un pour faire entièrement le jeu?

Ce message a été édité par GUIGUI le 09/06/2004

il demande un level designer de plus quoi

je pensais qu’ils en avaient 150 depuis 7 ans moi mais y’a des mecs qui se barrent ailleurs j’ai l’impression

[quote]Tient, voilà la demande d’embauche de 3DRealms.
Un petit quote:

Job requirements: [ul]
[li]Unreal / UnrealEd experience is a huge plus. You will need to learn our rendering, lighting and game play trigger systems, but placing brushes is similar. [/li][li]Ability to construct level geometry, as well as texture and light it to reasonable aesthetic standards. [/li][li]Ability to add game play, AI, scripted events. [/li][li]Do all the above while maintaining frame rate and within technical constraints. [/li][li]Technical knowledge and thinking. You will deal more with technology than you will with art. [/li][li]You will not create art assets for your levels. [/li][li]Ability to design missions, analyze what’s fun about games and mold all that into an experience. [/li][li]Prior game development experience with a first person shooter is a very strong plus, but not required. But we’re working on an FPS, so it would be nice if you were a fan and knowledgeable of the genre. [/li][li]This is a full-time position with relocation to Garland, Texas (suburb of Dallas), USA.[/li][/ul] Bon c’est moi ou ils demandent quelqu’un pour faire entièrement le jeu?

Ce message a été édité par GUIGUI le 09/06/2004[/quote] Bah nan, il demande juste un level designer au courant de ce qui s’est fait et se fait au niveau des FPS. Aprés tout le reste, à mon avis, c’est le boulot d’un level designer.

Benefits:
[ul]
[li]Competitive salary, based on skill and experience. [/li][li]Signing bonuses available (into 5 figures based on experience). [/li][li]All moving expenses paid. [/li][li]Medical / Dental benefits. [/li][li]You share in the profits of every dollar we make, on the games you ship, as long as you are employed here. [/li][li]Small close-knit shop (25 people), and we focus all our efforts on one killer title at a time. [/li][li]In business since 1987. Never had a loan. Never had layoff’s. Multiple million selling titles leading to an extremely stable, and successful environment.[/li][/ul] ça donne quand même envie de rester; surtout si c’est pour être payé à ne rien foutre (houlà, je deviens méchant, moi)

“Small close-knit shop (25 people), and we focus all our efforts on one killer title at a time.”

Merci, on avait remarqué!

Il serait pas développé pour la Phantom par hasard ??