Preview de talents Burning Crusade

Mages:
Les sorts
Les Talents

Rogues:
Les sorts
Les Talents

Paladins:
Les sorts
Les Talents

Warlocks:
Les sorts
Les Talents

Warriors:
Les sorts
Les Talents

Ceux des druides semblent être des fakes

Druides:
Total spell damage bonus is now displayed in the UI.
Frenzied Regeneration now scales with stamina. For Rank 3, each point of rage is now converted to 17 health plus some percentage of your stamina (looks like 1%).
Moonfury’s tooltip now reads increases damage to all Balance damage spells, which means it probably is now applied after bonus spell damage effects.
Travel Form model has been changed to a stag.
No word about Stormcrow Form, but I wouldn’t rule it out as a level 70 flying mount.

Balance Talents
Tier 5
Gusting Winds: Increases the damage done by your Cyclone and Hurricane spells by 10/20/30%.

Tier 6
Dreamstate: Gives you a 33/66/100% chance to gain the Focused Casting effect that lasts for 6 sec after being the victim of a melee or ranged critical strike. The Focused Casting effect prevents you from losing casting time when taking damage.

Tier 7
Improved Moonkin Form: Requires 1 point in Moonkin Form. Increases all spell damage caused by 1/2/3% and reduces the base mana cost of Moonkin Form by 5/10/15%. Note: This means Moonkin now costs as much as Travel and Aquatic Forms.
Strength of the Moon: Increases spell damage by up to 5/10/15/20/25% of your total intellect.

Tier 8
Empowered Starfire: Your Starfire spell gains an additional 2/4/6/8/10% of your bonus spell damage effects.

Tier 9
Force of Nature (Rank 1): The force of nature radiates from the Druid, silencing enemies within 10 yards for 2 sec. and causing 192-212 Nature damage. Note: 2 minute cooldown.

Feral Combat Talents
Tier 5
Feral Recovery: All healing effects on you are increased by 10/20%. In addition, the act of shapeshifting has a 25/50% chance to remove one harmful effect.

Tier 6
Primal Instinct: Increases your chance to resist stun, charm, and trap effects by 3/6/9/12/15%.

Tier 7
Animal Reflexes: Increases your agility by 2/4/6/8/10% while in Cat, Bear, and Dire Bear forms.
Predatory Will: Reduces the cooldown of Growl and increases the duration of Tigers Fury by 1/2 sec.

Tier 8
Heightened Senses: Increases your attack power by up to 10/20/30/40/50% of your intellect.

Tier 9
Scent of the Pack: Reduces damage taken in Bear Form and Dire Bear Form by 0.4%, and increases damage done in Cat Form by 0.6% for every party or raid member within 45 yards with Mark of the Wild or Gift of the Wild active. So 10% less dmg taken in bear and 15% more damage done in catform in a 25 man raid.

Restoration
Tier 6
Natural Resilience: Increases your mana regeneration while in all forms by 10/20/30%.

Tier 7
Healing Mastery: Increases the critical effect chance of your healing spells by 1/2/3/4/5%.
Improved Innervate: Reduces the cooldown of Innervate by 20/40/60 sec.

Tier 8
Nature’s Reprieve: Gives you a 20/40/60/80/100% chance to gain Mana equal to the base cost of your spell after healing a wounded target with Healing Touch, Regrowth, or Swiftmend.

Tier 9
Harmonize: Distributes damage taken by party members within 30 yards between the party while in effect. Note: Its a self cast buff that lasts up to 30 seconds.

New Base Spells

Cyclone (Balance): Throws your target into the air, disorienting the target and causing Nature damage over 3 seconds but making the target immune to other damage during that time.
Mangle (Cat Form): Stuns the enemy and deals damage per combo point.
Feral Strike (Bear Form): An attack that deals damage and converts each extra point of rage into damage and causes a high amount of threat.
Enervate (Restoration): Drains mana, energy, or rage every second for 20 seconds.
Control Beast (Balance): Controls a beast up to level 77 but increases the time between attacks by 25%. Lasts up to 1 min.

Enjoy B)

Edit: Liens corrigés

[quote=“AndreAlphus, post:1, topic: 30512”]Mages:

Warlocks:
Affliction
Demonology
Destruction

Enjoy B)[/quote]
revoit les derniers liens stp
Bussiere

A mon avis c’est un fake je voie mal blizzard utiliser les même icônes pour des nouvelles spé cf le lien vers les talents rogue.
Ou alors ça voudrais dire aucun nouveau talent uniquement l’amélioration des anciens ??? Et certain nouveau sont des icones des sorts de warcraft 3.

[quote=“vbneo, post:3, topic: 30512”]A mon avis c’est un fake je voie mal blizzard utiliser les même icônes pour des nouvelles spé cf le lien vers les talents rogue.
Ou alors ça voudrais dire aucun nouveau talent uniquement l’amélioration des anciens ??? Et certain nouveau sont des icones des sorts de warcraft 3.[/quote]

Il y a beaucoup d’icones empruntées a warcraft 3 déja.
Je ne dirais pas que les rogues ont un truc tout pourri a part leur arbre sub par rapport aux mages a qui on ajoute encore des moyens de stopper les melees…

"Invisibility (lvl 68):
Gives invisibility for 20 seconds. can only see other invisible targets and people who can see invisible targets
5 min cooldown"
Vanish gratuit

Ha ha, le dernier point en affliction risque de faire souffrir^^

Druid : Nature’s Reprieve: Gives you a 20/40/60/80/100% chance to gain Mana equal to the base cost of your spell after healing a wounded target with Healing Touch, Regrowth, or Swiftmend.

Ya pas comme un souci là ? ou alors j’ai raté quelque chose du genre il faut que ça critte ou je ne sais quoi, mais si tu a 100% de chance de regagner le coup en mana du sort qui te permet de soigner, c’est comme si ces 3 sorts devenaient gratuit en mana et j’en doute fortement B)

[quote=“Clams, post:6, topic: 30512”]Druid : Nature’s Reprieve: Gives you a 20/40/60/80/100% chance to gain Mana equal to the base cost of your spell after healing a wounded target with Healing Touch, Regrowth, or Swiftmend.

Ya pas comme un souci là ? ou alors j’ai raté quelque chose du genre il faut que ça critte ou je ne sais quoi, mais si tu a 100% de chance de regagner le coup en mana du sort qui te permet de soigner, c’est comme si ces 3 sorts devenaient gratuit en mana et j’en doute fortement :D[/quote]
Je crois que “wounded” a un sens plus précis que ça, du style HP inférieurs à 20%. Ca favoriserait les heals à la dernière seconde, donc. Les tanks vont aimer B)

Oui, c’est d’ailleurs pour ça que dans un dialogue sur ces talents (posté sur notre site de guilde) :

[23:34] : Cold Hearted: Increases damage of all spells against wounded targets by 10/20/30%
[23:34] : I have no idea what a wounded target is
[23:34] me: <20%, mage execute lol?
[23:34] : Ahh nice

Ils auraient pu mettre l’ability du blade master en 9 points pour les rogues : Apparation de 3 images du rogues qui ne font aucun dégat B)

Ah ok , merci pour l’info :smiley: Dans ce cas là c’est juste enorme comme talent :smiley:
Et le dernier talent du druide resto risque de donner des truc interressant au niveau tactique, mais il n’a pas l’air vraiment ultime :stuck_out_tongue:

http://www.curse-gaming.com/en/wow/news-31…nts-leaked.html

Voici les talents du guerrier B)

invisible et porter les armes a deux mains dans une seule main B)

[quote=“Kenwood, post:10, topic: 30512”]http://www.curse-gaming.com/en/wow/news-31…nts-leaked.html

Voici les talents du guerrier B)[/quote]
A priori ça serait un fake, j’ai édité mon post pour mettre ceux qui sembleraient vrai d’après http://www.worldofraids.com

La liste des VRAIS nouveaux talents à 41 points c’est ici!

shaman :
Stormy Wrath. Summons an elementally-charged tornado that sweeps up the target and throws him 120 yards in a random direction, causing 3000-5000 nature damage. Also heals the shaman for damage caused.

Hum c’est louche ton site ^^
encore un fake.

encore un super fake, j’adore particulièrement dans la partie rogue:

Combat: Bullet-time. The rogue enters a state of extreme mental discipline and skill, parrying or dodging all attacks for six seconds. However, if a warrior should use overpower, the rogue will die instantly. This talent requires that [Sunglasses] are equipped.

là on sent bien que ceux qui ont écrit ca ne tourne pas à l’eau B)

De toute façon entre les fakes, les talents qui vont être remaniés lors des alphas/betas et les talents qui vont hanger à cause des whines (qui a dit “les rogues et les mages comme d’hab”?), je suis sur que ce qu’on aura à la fin sera bien différent.

Hmm évidemment que mon lien est un tas d’idioties mais comme elle me faisait rire je me suis dit que c’était l’endroit pour le linker. B)

En plus c’est le seul endroit ou on peut déjà voir des talents de hunters!. (Hé oui…comme d’hab on est les derniers à avoir nos infos… à croire que nos nouveaux talents sont même pas encore faits)

http://www.worldofwarcraft.com/burningcrus…and-spells.html
Comme ça on saura qui avait raison ou pas B)

Bon dieu les talents et sorts warlocks sont jouissifs.
Au niveau 70, spec affliction pour Unstable Affliction, on peut coller UA + Seed of Corruption sur une cible :
soit la personne dispelle en prenant 1500 de degats, soit elle prend 2000 de degats de dot + explose en faisant 1000 de degats a tous les gars autour :smiley:

need les specs du felguard B)

Need une date de sortie pour BC surtout :smiley: